דלג לתוכן דלג לפוטר

תהליכי שינוי

האתגר הארגוני
התאמת התהליכים, מערכות וסטנדרטים, דורשים את מעורבות ושותפות של מנהלים ועובדים.
האתגר בפניו ניצבות החברות הינו באופן שבו אנו רותמים את בעלי התפקידים לצורך מעבר מהרגלים קיימים לאימוץ תהליכי עבודה חדשים.
ניהול השינוי הינו התהליך אשר מחבר את הקיים והחדש ומאפשר את ההצלחה הנדרשת.


ההתמחות שלנו
חברת HB CONSULTING פיתחה מתודולוגיית שינוי ייעודית עבור תחומי ה – EHS&Q המאפשרת את החיבור של עובדים מנהלים ותהליכים, תוך הגדרת תוכניות עבודה אופרטיביות, ממוקדות ומייצורת ערך.
פיתחנו תשתית מבוססת כלים ממוחשבים המאפשרת לנו ללוות שינוי ולבחון את ההתאמות הנדרשות לבצע בתהליך עד השגת התוצאה הרצויה.


פתרונות
• מתודולוגיית שינוי מרמת העובד עד ההנהלה הבכירה
• כלים ממוחשבים יעודיים
• בניית תוכניות עבודה לצורך מימוש והטמעת השינוי

x

צור קשר

    דילוג לתוכן